2019. október 9., szerda

Altató hatása egy levél végén

Ebeim már épp alszanak mellettem, midőn a facebook jelzi nekem, hogy már kerek egy napja(!) nem látogattam meg az oldalt, és efölötti "aggodalma" okán felhívja a szíves figyelmemet, hogy rengeteg üzenetem érkezett ezen időszak alatt. Na akkor most még megválaszolom ezeket, és nem veszem be az aktuális altató-adagomat - amely kapcsán egy különös, "örökbecsű opuszom" jutott eszembe.

https://www.youtube.com/watch?v=6BiLQEoCeqY&list=RD6BiLQEoCeqY&start_radio=1

Az alábbi levelemet egy jeles szervezet jeles képviselőjének írtam egy sokak számára kiemelten fontos ügyben. Talán kevéssé érthető, hogy az elején (viszonylag) szabatosan megfogalmazott sorok után miért vált egzaltált karaktersorrá a szöveg? Nos, a válasz: ekkor használtam életemben először egy igen erős altatót (Dormicum), és nem figyeltem az intelmekre. A "gyógyszer" a levélírás vége fele kezdte meg hatását - így e levelem egyfajta diagnózisnak is felfogható... 


Számomra mindenesetre igen emlékezetes, és talán a nagyérdemű olvasóim tetszését is elnyeri majd. 


Idézem:

> >
> > Kedves Zsolt!
> > Ezt most csak Neked írom: köszönöm, hogy írtál a felvetésem
> > kapcsán. Nem akarom túllihegni a dolgot, de ez most számomra
> > szinte ugyanolyan ügy, mint amikor az egykori elnök tett
> > olyan lépést éppen Veled kapcsolatban, ami számomra
> > elfogadhatatlan volt, s ami miatt akkor felvetettem
> > lemondásomat, s ami miatt hónapokig "sztrájkoltam".
> > és nem jelent meg a Madártávlat. Ma már az
> > a személy nem elnök... Most az alelnök ténykedésivel nem
> > tudok azonosulni,é s színvallásra szeretmén bírni a
> > nagyérdemű elnökségi tagokat, mérlegeljék ők higgadtam az
> > ügyet. Enneka jóambernek smmi ázalása, éd ínógráfnól
> > ifrkrvrtrfkhí í
> > íhsdims
> >
> >