2019. január 26., szombat

Herbert-levélrészlet

Részlet a Madártávlat magazinhoz címzett olvasói levélből:

"Tegnap este böngészés közben találtam meg az Önök oldalát. A Madártávlat magazinnal kapcsolatosan szeretnék érdeklődni, illetve amennyiben lehetséges, segítséget kérni.
Én sajnos születésemkor elveszítettem a látásomat, (ezt csak azért írom, hogy a kérésem érthetőbb legyen), de már egészen pici koromtól kezdve szerettem a madarakat, és szeretnék minél több mindent megtudni róluk, olvasni velük kapcsolatban. Eljutottam a magazin archívum oldalára is, de sajnos a beszélő program nem jól kezeli a pdf-dokumentumokat, és amikor átmentettem a szöveget text-formátumban, rengeteg betű rossz volt, illetve szétestek a szavak is... Arra szeretném megkérni Önt, hogy ha megoldható, elküldenék nekem ezeket a régebbi számokat az e-mail címemre képek nélkül, olvasható formátumban? Két kedvenc madaram a fekete rigó és az erdei pinty, egyik sem annyira kivételes talán, de bármikor, amikor meghallottam a hangjukat, (ami azért gyakran előfordul felénk), mindig eszembe jutott a levelezésünk is. Szeretem a madárdalt!”



Háttér-információ: a levél írója születésétől kezdve nem lát. Ez nem befolyásolja a madarak észlelésében, és a madarak neki is örömet szereznek!



p.s. 10 éve írta első elektronikus levelét nekem, és lenyűgözött a szövegírásának precizitása! A "vakgépelés" nála egyenlő az igen szabatos gépeléssel! Nemlátóként pontosabban gépel, mint a madarász fórumok jámbor hozzászólóinak sokasága... A rég megkezdett levélváltást e héten folytatni kívántam, de a koponyámban lévő háttér-tárolóban túl sok új élmény rakódott a régebbi emlékekre,így nem jutott eszembe vezetékneve, hogy megleljem a levéltengerben a címét.... Arra emlékeztem, hogy egy (világ)híres karmesterről eszembe fog jutni a családneve... ööö...őszes karmester... hja ige: Karajan! Herbert von Karajan... Levélíróm vezetékneve Herbert...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése