2019. március 12., kedd

Barátom - a rozmárkölyök

Barátom - a rozmárkölyök


1980-ban hatalmas meglepetésben részesítettek Moszkva állatkertjének munkatársai, jó barátaim: bemehettem fél órára az ott karantén-idejüket töltő fiatal rozmárokhoz! Ebben főként barátom, azon személy, aki az ÖSSZES SZOVJET ÁLLATKERT aktuális állományadatait összesítette, Sztanyiszlav Mihajlovics Kudrjavcev, azaz Станислав Михайлович Кудрявцев, aki egyébként bár színtévesztő volt, és az oroszon kívül semmilyen nyelven nem beszélt de ennek ellenére, amikor még Nyugat-Európába is meghívták szaktanácsokat adni, ha az adott tavon egy vadréce alfaji hovatartozását kérdezték tőle, csak annyit kérdezett: MILYEN SZÍNŰ A SZÁRNYTÜKRE? - és rögtön TUDTA A VÁLASZT! 



Gondoltam, ilyen nívós társaságba az ember nem megy akármilyen ruhában, hát ünneplőt vettem magamra... Bár ne tettem volna...




Barátom közeli rokona

A rozmár-kifutóbakiúszóba érkezésemet követően az egyikük azonnal barátkozásba kezdett! Ez nála abból állt, hogy minél közelebbi testi kontaktust próbált velem létesíteni - ami úgy sikerült neki, hogy a lábamhoz dörgölőzött... Kedvességnek szánta a "kicsike", én pedig a nadrágomat szántam (kicsikét).

Ruhámat végül pár óra alatt kimostam, az emlék pedig emlékezetemből kitörölhetetlen!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése