2019. április 23., kedd

DELIBES - SYLVIA - FAUN...

DELIBES - SYLVIA - FAUN...

Kamaszként a televízióban láttam egy balett-előadást, amelyben egy varázslatos melódiát hallottam. Fogalmam sem volt, mi a mű címe, s ki lehet a zeneszerzője, de hogy bármikor emlékezni tudjak rá, naponta dudorásztam magamban. Amire tisztán emlékeztem, hogy a szereplők között volt egy ló testű, izmos férfi felsőtesttel rendelkező Faun, hogy a görög mitológia se maradjon ki az előadásból! (Mert - mint tudjuk, minden a görögöktől kezdődött!) Az még rémlett, hogy francia zeneszerző műve lehetett...
Nos, ma hajnalban gondoltam egyet, a világháló fő keresőjébe beklaviatúráztam: balett+francia + Faun.

Az eredmény: Delibes: Sylvia! 

És igen, és IGEN, ÉS IGEN! MEGVAN!




EZ AZ A MŰ!!!

Jó szívvel ajánlom mindenkinek!

Utóirat: a bősz keresgélés során ráleltem még egy további felvételre is:


Na de kérem, hát én ezt már egyszer (15 évvel ezelőtt) megtaláltam! Annak idején a szerkesztői szobában mutattam kedves kolléganőmnek, Nikinek, akivel -  most már talán bevallható - munka közben "olykor" filmfelvételeket küldözgettünk át a szoba egyik gépéről a másikra... Én botor fejjel erről totálisan megfeledkeztem. Hiába, kenyerem javát megettem, holnapután már nem is tudom hanyadik születésnapom lesz, az ember ilyenkor már feledékeny...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése