2019. július 6., szombat

UP - AZ ŐSEMBER



                                                              


2007 tavaszán a Kossuth Kiadó társalgóján haladtam át a szerkesztőség felé, amikor láttam, hogy a kollégák éppen kupaktanácsot tartanak, és ehhez stílszerűen a Főnök épp pipázgatott, majd a pipaszárával felém mutatott:

- Te leszel az ősember!
- Hogy mi??? - kérdeztem hüledezve.
- Mondom, az ősember! Épp egy új világtörténelmi sorozatunkhoz keresünk reklámarcot, s rád esett a választás!

Mármost, ekkorra megtanultam, hogy egy felvetésre nem szabad visszakézből nemet mondani, így csak annyit kérdeztem:

- Na és ezzel mennyi honorárium jár???


...mindenesetre még a sminkelés után és a fotózás előtti várakozás során elmehettünk a McDonald’s Moszkva téri éttermébe - és a cehhet én állhattam /felőlem nevezhetjük Széll Kálmán térnek is, de komolyan: ki beszél meg úgy találkozót, hogy FÉL HATKOR A SZÉLL KÁLMÁN TÉRI ELEKTROMOS ÓRA ALATT?


A végösszegre pontosan már nem emlékszem, de a mellékelt prospektus nyitóképe napjainkig bizonyítja, hogy az üzlet végül megköttetett. És arra még emlékszem, hogy ennél nagyobb órabérrel járó munkát eleddig csupán a Szerencsejáték Zrt. vezetőségétől kaptam, amikor 6 cicás, továbbá 6 kutyuskás matricás albumlap hátoldalára kellett 5-5 mondatos szöveget kreálnom.


                                               A Kedvenc sorsjegyek története itt:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése