2021. április 26., hétfő

Palacsinta? KIRÁLY!

https://www.youtube.com/watch?v=6Upj-Jlom5A&list=PLy3a-5uU80rWfaPtOmhTjCRc3nYCwmR8R 


Balázsovits Lajos, Csala Zsuzsa és Greguss Zoltán a Palacsintás király című játékfilmben

Kedves Zsolt, már ne is haragudj meg rám, de kihoztad belőlem a "szakácsot", és ezúttal én is közzéteszek egy EGYSZERÚ palacsinta-készítési módszeremet: végy egy TISZTA "uborkás" üveget, ami könnyen ZÁRHATÓ, abba öntsd be a kedved szerinti lisztmennyiséget, a tojást, némi olajat/!/, cukrot, és jót tesz neki némi "buborékos" ásványvíz - ezt az EGÉSZET jól összerázod, az üvegből könnyedén töltögetheted az adagokat a felforrósított serpenyőbe, és így megspórolod többek között a SZOKVÁNYOS habverőt, merőkanalat, úgyhogy a mosogatással sem kell vesződjél! Próbáld ki egyszer, jó étvágyat! Amúgy a kidolgozásának ideje sok-sok évvel ezelőtti, amikor egy HAJNALI órán megéheztem, elmentem az éjjel-nappal nyitva-tartó élelmiszer-vegyeskereskedésbe, és az ott éppen dolgozó lányokat megkérdeztem, mi is kell tulajdonképpen alapanyagként a palacsintához... vagyis az ÖSSZETEVŐKET tőlük tudtam meg, de ez a palacsintasütési-reform a saját ötletem volt! 🙂 

55. születésnapomon DÖBBENETES meglepetés ért: kedves szomszédasszonyunk egy áfonyaszósszal különlegesebbé tett túrós palacsintát adott ajándékba, anélkül, hogy tudta volna, ez prominens nap számomra! Amúgy ugyanezen a napon más palacsintaszerűséget is kaptam. Édesapám hortobágyi palacsintát tervezett készíteni. Egy KISEBB falatot megkóstoltam, és a konklúzióm az volt, hogy az valójában hortobágyi csalafinta lett! 🙂


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése