2001 tavaszán indítottuk útjára az ÉlőVilág (52 részes, két hetente megjelenő) magazint, amelyhez főszerkesztőnek kért fel a Kossuth Kiadó. Az indítása előtt hatalmas reklám-kampányba kezdett a kiadó, amelyhez reklámfilm is készült. Illetve még csupán javában tartott annak előkészülete, amikor szerkesztőségi szobámban a világhálón bóklászva az uhu hangjára leltem.
Azonnal meg is hallgattam, mire kisvártatva a szomszédos szobából a marketinges kollégák besiettek, hogy miféle hang hallatszik ki a szerkesztőségből?! Javasoltam, hogy ezt a hatásos hangot kellene használnunk a magazin "beharangozásához". Válaszuk elsőre az volt, hogy: "Ez hülyeség!" - majd hetekkel később, a Kocsis Tibor által készített (az RTL, a TV2 és a királyi televízióban egyaránt - főműsor-időben - közvetített reklámfilm háttérhangja ez az uhuhang lett! Édesanyám, amikor a Columbo-sorozat aktuális epizódja szerepelt a programon, besietett a konyháról, hogy mi történik a lakásban?! Mi ez, ha nem hatásos marketing-elem?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése