2022. szeptember 7., szerda

A TÉMA A SÁRBAN HEVER

 


Az MME magazinjának, a Madártávlatnak főszerkesztőjeként iparkodtam nem SZOKVÁNYOS cikkeket szerkeszteni e lapba, ezt - elvileg - a szerzőktől is elvártam, ritkán volt példa, hogy OLYAN kéziratot kaptam volna, amely SOKRÉTŰEN tárgyal egy madártani, vagy bármely más témát. Bár két KÜLÖN érában voltam e lapért felelős, bízom benne /sajnos a JELEN gyakorlat nem ezt mutatja/, hogy a SAJÁT cikkeim sokak tetszését nyerték el. 🙂 Az itt csatolt cikkemre vagyok talán a legbüszkébb, ebben a sárszalonkának nem csak az élete, hanem a KOPONYAMORFOLÓGIÁJA is "terítékre került"! Jaj, ha a miniszterelnök-helyettes ezt olvasná, még PRECEDENST látna abban, hogy MÉG TÖBB sárszalonkát ejtsen TERÍTÉKRE! 🙂

a BirdPhotography.hu egyik képénél ( http://www.birdphotography.hu/node/17294 ) egy szellemes hozzászólásra leltem, idézem: "Mi lehet szebb egy jól mintázott sárszalonkánál? Két jól mintázott sárszalonka! Klassz! 🙂" - aztán megnézve, hogy ezt ki írta, kiderült, hogy jómagam (csak már elfeledtem) 🙂 Ezt a képet Brunczlik István készítette!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése