2024. május 13., hétfő

Csupán RÉSZBEN hamis vers...



Hamis vers

/// Ezt a "verset" még 2019. március 7-én, csütörtökön tettem közzé blogomban, de FALKATÁRSAIM jelenlegi helyzetére tekintettel REVIDEÁLTAM a végefelé... ///


Mikor könyvet bújtam, mikor lefeküdtem,
mikor ebédeltem, mikor buszon ültem,
mikor kirándultam kábán, kimerülten,
mikor zongoráztam, (s mikor hegedültem),
arra gondoltam, hogy rám gondolsz,
és sokszor fájt hiányotok.
Részemnek éreztelek, Titeket, mint vers része a rím,
s most belátom, rím nélküli versek is vannak.
Nem görcsölök hát rímekkel,
mert a rímkeresés olykor mellékútra visz.
Utóvégre hegedülni sem tudok...
...mindebben TÉVEDTEM,
igenis, a vers része a RÍM,
és Nélkületek, "BABÁK", élni jelenleg KÍN...


p. s. a "BABÁK" Flóra és Faina a MOM PARK PIREX üzletének kedves munkatársai által alkalmazott megnevezése, amikor falkatársaim nem jöttek éppen velem, ez volt a kérdés: MERRE VANNAK A BABÁK? 🙂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése